poniedziałek, 6 lutego 2017

Lubisz to ?





Dziś stuknęła Mam okrągła rocznica 505 polubień bloga. Z tej okazji pragnę poinformować, ze tematy tu poruszane oraz zamieszczane informacje publiczne były przedmiotem rozmów radnych Rady Miejskiej Chojnowa w miesiącu grudniu 2016 roku na posiedzeniu Komisji Rewizyjnej. Niestety nie mogłam w tej komisji uczestniczyć 😎 Mąż, dzieci, gary,robota. Radni też  ubolewają....


Postanowiłam więc dowiedzieć się, co radni mieli w tej sprawie do powiedzenia i oczywiście wysłałam w tej sprawie stosowny wniosek o udostępnienie informacji publicznej z prośbą o przesłanie mi drogą mailową protokołu z posiedzenia tej komisji. W dziwnie niejasnych okolicznościach do dnia dzisiejszego nie ukazał się ten protokół na oficjalnej  stronie Urzędu Miejskiego gdzie powinien się znajdować już 18-19 stycznia co daje mi podstawy sądzić, że radni nie radzili sobie do końca z tematem. Swoje stanowisko w tej sprawie miał zabrać też burmistrz ale czy dotarł na komisję tego nie wiem, mógł być gdzieś na studniowce w delegacji.
Być może nie wszyscy wiedzą jak powstają protokoły z komisji to ja chętnie wytłumaczę, obrady są nagrywane na dyktafon a następnie przepisywane w "odpowiedniej formie" na papier dlatego też złożyłam wniosek o przesłanie również nagrania audio z tej komisji. Te właśnie informacje i dostęp do nich to tzw jawność. Pojęcie jawności jest dalekie jeszcze Urzędowi Miejskiemu ale mam głęboką nadzieję, że bez potrzeby wchodzenia na drogę sądową otrzymam w prezencie z okazji okrągłego jubileuszu 505 Polubień prezent w postaci nagrania audio czego sobie ogromnie życzę 😎


Wam życzę natomiast Wszystkiego Jawnego !

Nie wszystko jest złotem co się z wierzchu świeci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz