piątek, 27 stycznia 2017

Demagogia - jest finał sprawy

Pisałam jakiś czas temu o demagogi z ust burmistrza która leje się strumieniami. Jedną z nich było stwierdzenie, ze "komisarz źle podzielił miasto i gminę” którym to stwierdzeniem z wielką łatwością posługiwał się burmistrz Jan SerkiesMożna było przeczytać o tym tu.

Następnie, aby nie być gołosłowną postanowiłam zapytać burmistrza o to, co zrobił w czasie od 1990 roku do dnia dzisiejszego, aby zmienić ten stan rzeczy.  Można przeczytać o tym tu.

 .
Burmistrz chcąc wyjść z twarzą z całej sytuacji,  wysłał wpierw taką odpowiedź na mój wniosek:





Urząd Miejski w tym czasie dwoił się i troił czytając i analizując dokumenty w wielu roczników szukając odpowiedzi na pytanie, jakie działania podjął burmistrz Jan Serkies by zmienić  fatalny podział miasta i gminy przez komisarza.  Okazało się, że w udzielonej mi odpowiedzi nie ma ani słowa jakoby podjął on jakiekolwiek działania by zmienić tę sytuację co wskazuje, że moje twierdzenie jest w 100% słuszne. Burmistrz Jan Serkies szerzy demagogię wśród społeczeństwa opowiadając kocopoły wykorzystując do własnych celów politycznych stwierdzenia i zwroty których społeczeństwo  nie analizuje uznając za prawdziwe.  Burmistrz na tym "patencie" jedzie już kolejną kadencję - okazało się , że ostatnią. 


Jak napisałam wcześniej burmistrz nie podjął żadnych działań a mówienie wszem i wobec  o błędnym podziale komisarza nie starając się zmienić tego faktu jest nie fair. A przecież burmistrz powinien być fair. Po raz kolejny w bardzo prosty sposób sprawdziłam, że burmistrza słowa trzeba dzielić przez 4. Trzeba słuchać ze zrozumieniem i wypytywać o wszystko i ja tak robię a Ci którzy ślepo wierzą w Jana Serkiesa są dla mnie po prostu naiwni. 


Zapraszam do zapoznania się z odpowiedzią jaką uzyskałam w tej sprawie :


Pytanie brzmiało :

w związku z wypowiedzią Burmistrza na sesji Rady Miasta Chojnowa "  komisarz źle podzielił miasto i dlatego jest problem z terenem Dolzametu który częściowo leży w granicach miasta i częściowo leży w granicach gminy proszę o odpowiedź jakie kroki i kiedy podjął Burmistrz miasta w sprawie zmiany tego stanu rzeczy.


Odpowiedź :









Nie wszystko jest złotem co się z wierzchu świeci 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz